U wanna lick my ear??

Fast det är mulet o pissigt väder mår jag sååå skitbra idag!
Idag har jag varit med på en operation *typ operation* och det va så kul och annorlunda... dagen har flugit iväg som man brukar säga :D

Nu steker jag pannkakor* ja, det blir lite mycket av dom nu men C bestämde att vi skulle käka det idag :D*
Jag ska ut på powerwalk med Sandra och Elin i kväll, hahahahha power o power.. det kommer sluta med att snyggpullorna får bära mig på ryggen hem :D
TUR att dom är vältränade!! Hahahhahahahhahaha!!
Men jag ska göra mitt bästa...ta på mig mina snabbaste skor och ge järnet! ;)

2 dagar till att jobba innan grav pengen.. kommer nog att kännas konstigt! Kommer nog att sakna det mer än jag tror! Vi får se, TUR att jag har annat att göra!

Återkommer efter den snabba promisen ;)
Slick i örat!

Kommentarer
Postat av: Saluki*

Vältränade?!! Ganska säker på att du menar Elin, för det är definitvt inte Jag - Om vi har tur kan hon bära oss båda...

2011-05-16 @ 19:20:24
Postat av: Izabella

JAA älskar dem!!!!! TACK! juste, vill du ändra lite ibloggen så säg till :)

2011-05-16 @ 20:49:55
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Iverlily

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-09-02 @ 12:10:46
URL: http://iverlily.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0