Skitsnack!!

Då är det full rulle igen, måste åka tll ICA och handla saker som jag glömt och som tagit slut!! Är det någon som har något bra recept på moccarutor i långpanna?? Alltså en HEL svart ugnsform o inget annat?? I alla recept står det långpanna men det är bara skitsnack, en ugnsform borde det stå!!!

Underbart ute men det ser ut att bli en innedag idag, måste hinna med allt som ska göras utan att stressa ihjäl mig :D Igår blåste det in torra löv, så det är vääääldigt lortigt på golvet... äckligt!!!
Måste ta mig ett sug med snabeldraken sen!

Char-lee har tappat en bit banan på golvet som jag bad henne plocka upp nyss... - Men mamma jag gillar inte smutsigt!! :D Hahahahaha men leka ute o rulla i lera det går bra det!!

Bye


Kommentarer
Postat av: Mia

Gör dubbelsats mockaruta så räcker det till hela långpannan. Jag glömmer oftast bort att det aldrig räcker sen blir mina mockarutor typ 1 cm höga....fiasko :)

2011-05-20 @ 11:16:22
URL: http://miamcarlsson.blogg.se/
Postat av: Therese

För mer exakt adress kolla boomstore.se, ligger bakom åva gymnasiet!

2011-05-20 @ 11:48:34
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0