Naken i soffan, eller??

Lilla C somnade sittandes med en bit päron i handen 18.00 *ca* snacka om trött, hon frågade oxå vid middagen om jag kunde känna henne på pannan... kändes inte varm men hon kanske kände sig slut, min älskade unge!!!
Och när jag fick en timme extra*att göra vad jag ville;)* så passade jag på att sätta mig på träningscyckeln och trampa, tror jag kom till stockholm ;)

Nu äter jag upp päronbitarna som C somnade ifrån och har just satt mig i en naken soffa, alltså det är inte jag som är naken... det är soffan som ska rengöras*och jag oxå snart, men först ett litet break*

Ohhh look at this sexy mama * låtsas inte se dom halvt hängande ögonfransarna ;)*



Goodiebagen, provade "go green" couscousrmix idag.. nam nam!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0