En snigel på ögat!!?

Både jag och Char-lee va lite trötta såhär en fredag em, Hon slocknade just i soffan och jag i väntan på att riset ska bli klart, dumpade stjärten i soffan jag oxå :D
Vi ska äta ris, kassler, gröna bönor och vitlöksyoughurt!! Mmmmm!
Sen ska vi parkera bilen hos Sandra och ta en kvällspromis *C får åka vagn* ska bli skönt, fast jag känner just nu för att sova en stund! Men det gör jag ikväll, annars är jag pigg inatt och det har jag inte lust med!

Nu är det HEEELG, Wiiii och jag har 3 pass kvar att jobba innan havandeskapsledigheten börjar... Så på onsdag har jag sista passet.. vill nog bjuda mina kära kollegor på tårta! Vi får se om jag orkar baka den själv eller om jag köper en!

Förresten, Char-lee som verkar älska alla små djur hade idag en liten snigel i jackfickan!! HJÄÄÄLP, häromdagen hade hon juh en död humla i handen! Neej att stoppa djur i fickan är inte så trevligt! Men det vet hon nu... hoppas att det inte händer igen :D


Vad ska ni göra i helgen???

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Va skön hon är!!.. och lite små äcklig!;)



Skönt att du snart får gå, tycker du ska baka sånna där söta muffins till dina kära kollegor! Sånna där kaniner eller vad det nu var du bakade? Dom var så söta!



I morgon ska vi till Ella trädgård och småshoppa lite växligheter igen, fatta om jag hade en trädgård. Skulle vara fattig som en kyrkråtta! Så roligt! Hur ser din trädgård ut? Kan du inte göra ett inlägg om den? :)



Trevlig helg Inga!

Kram! ☺

2011-05-13 @ 19:31:30
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

:)



Ja, det såg jag i tidning! Nice va?? Har ni mulltoa nu?



Nu blir jag nyfis på dina blommor! ;)

2011-05-13 @ 21:43:55
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0