Ultraljud igen!!

Barnmorskan tror att bebis vänt sig... den låg högt upp under revbenen oxå tydligen *jo, det har jag kännt ;)* så jag ska på ultraljud på torsdag för att se hur den verkligen ligger! Sa just till mamma häromdagen att den verkligen blivit stark... kan det ha varit då den vänt sig kanske :D
OM den nu ligger med röven neråt så blir det vändning på Danderyd, enl min mamma INTE så trevligt! Man får en massa bricanyl och sen knorvar dom runt...
Men vi tar ju 1 sak i taget och väntar på torsdag först!!

I LOVE MY sofa!! Det är där jag hänger nu <3 och ska fortsätta göra hela kvällen!
så det så!



Kommentarer
Postat av: Therese

Ooh. Hoppas den vänt på sig!

2011-06-20 @ 20:08:30
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan Linda !

Inget roligt att vända bebis i magen jag var med när din mamma gjorde det hua.... hoppas allt är bra. Kram på dig

Susanne

2011-06-20 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0