Lördagsgottis!!

Näääää ni anar inte vad jag gjort...... jag glömde sladden till datan hemma så jag kan inte lägga in bilder!!
Men det förstod ni väl att jag skulle ;)
Alltid är det något...

Sandra och Mamma har rensat rabatter, jag har lekt med Char-lee och vi har väl båda tjatat ihjäl stackars mormor :D

Vi har ätit, ätit och ätit.. goooda skaker må ni tro.. tårta, potatisplättar och grillat! 145kg senare sitter jag här som en degklump framför mammas data och kan knappt röra mig!!

Nu när C sover ska vi snacka tjejsnack allihopa, om jag nu orkar prata.. kanske bara blir skrattanfall från mitt håll.. eller tystnad.. men det gott folk är inte helt vanligt så brudarna njuter nog! ;)


Sov gott, eller festa som jag skulle gjort!!

Tills vi hörs igen.... farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0