Snart redo att föda.. ska bara..

Började dagen hemma men när Luzia hörde av sig så bestämde vi oss att hänga med till Subway och käka lunch...vilken jävla idiot det jobbar där!!!Gaaalen jävla snubbe, skrek åt våra barn och andras!!! Vad fan va hans jävla problem??SKITHUVUD!!

Char-lee hade smyckat sig själv med klackskor och handväska, så hon trippade runt :D

Hem igen och sen iväg med Elin till sollentuna och fixade fransar, faaaan va snygg ja e nu!! ;)
Och imorgon ska jag fixa mina bryn och hår så sen är jag redo att föda barn!! För visst måste man va snygg på förlossningen??... Jag vill iaf inte se rutten och ful ut, så det så!!! ;)

Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen TOPPEN resultat - Fina Linda!!

2011-07-14 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0