Skaka ner tuttarna!!

Ont bak i ryggen nere vid ena njuren inatt*typ 2 h*...Jocke fick ha sin varma hand på, det kändes lite bättre!! Känner oxå av lite i bäckenet.. Hoppas att det kanske händer något... kan ju va skönt om det börjar öppna sig iaf :D *håll tummarna*

Morgonen började supernice, frulle ute på verandan och planering av bad... men VAD hände sen??? Jo molnen smög sig på och nu är det bara en tjock grå gröt på skyn!!! Char-lee har målat en teckning till en boende där jag jobbar så vi ska åka o lämna den och sen invänta att syster kommer, jag och Jocke ska åka på bio idag förstår ni ;) Bäst att passa på innan bebis ploppar!!
Har inte packat BB väskan än... men det ska jag göra, måste köpa en amningsbh idag som passar! *vet inte vad jag tänkte förra gången, bh:n är ju minimalisk..man ska ju få plats med tuttarna oxå, det är ju det som är hela grejen :D*

Morsning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0