Bf + 12 idag!

Hahahahhahaha höll verkligen på att skratta ihjäl mig igår när jag skulle fota Char-lee efter hon kommit iordning - Angel style!!
Jag bad henne skratta, och hon fejk skrattade med stoor öppen mun... hhahahahahahaha fattar ni?? Hackade lixom... sååå jävla kul!
Det jag igentligen menade var att hon skulle le :D

Kalaset va superkul, Char-lee´s faster kom dit med deras lilla häst och C hängde med runt hela tiden, satt på och matade... hon gillar verkligen hästar hon!

Nu sitter jag här i soffan, ensam vaken och tittar på nyhetsmorgon! Bf + 12 idag, BARA! Ska snart duka fram frulle och hoppas dom andra vaknar snaaart!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vad fin!!!

2011-07-30 @ 09:11:04
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: mormor

Sötaste i världen.....:)

2011-08-02 @ 17:48:01
Postat av: Linda

Men gu vad söt hon är Linda! Vad heter lillprinsen? Grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0