Vårkänslor <3

Så härligt väder det varit idag, vårkänslorna kom och vi tog oss en powerwalk till centrum jag och barnen! Char-lee har en ståbräda på vagnen att stå på, helt perfekt. Väl hemma pysslade vi lite och gjorde armband.. Och vet ni? Jag hittade min telefon :-D gissa vart? I bröstfickan på jackan... Där jag hade tittat! Eller???? Imorgon är det loppis på Mobergs i Norrtälje där jag och barnen ska sälja kläder !! Kom och fynda vet jag ;-) 10-14 är det öppet och vi är över 30 säljande bord, det ni! Bjussar på en bild med syrran och Zeb


Kommentarer
Postat av: jojo

Mauro Scocco hade oxå tackat nej, båda de skulle vara bra annars :(

2011-12-28 @ 00:07:48
URL: http://retrobohem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0