Knäck - check!

Jag och Char- lee har kokat knäck och fixat pepparkakor, stod i receptet att det skulle bli 100 knäck... Pyttsan !!! Får nog koka en sats till imorgon.. Tröttsamt och förr året kokade jag och mamma knäck till hela bygden, det blir Lixom inte lagom någon gång :-) funderar på att hoppa i säng har mycket att göra imorgon så det skulle va bra att vara pigg Lixom ! Det jag har kvar att fixa till jul är ; köpa och griljera revben, slå in paket, städa, koka lite mer knäck,assistera när Char-lee klär granen, griljera skinkan , handla till julklapps spelet och det jag glömt hem .. Och småsaker som att dekorera hjärtana bl.a. Tror nog att det blir en jävligt bra jul iår, själv ser jag ut som en jävla julskinka redan hur ska detta sluta ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0