En böld i röven!!!?

Zebban är så OTROLIGT mammig och försiktig! Char- lee är helt tvärtom!! Tuff, omammig, oblyg.. Henne kunde jag sätta ner hos vem som helst, hon tyckte det va skitkul!! Medan zebbmaister skiter i brallan bara jag tänker tanken!!! ..... Kommer han att hänga mig i häcken hela livet eller går det över ??? Själv hade jag separations ångest :-) kunde inte sova borta , packade väskan och skulle sova hos mormor * som bodde på 8:an , vi på 1:an* ville så gärna..... När kvällen kom fick mormor åka ner med mig igen!! ... Kan säga att det va värre när hon flyttade 10 mil bort :-D själv är jag fortfarande är en böld i mammas häck !!!! Hahahaha!!! ... Får nog smaka av min " egen" medicin antar jag!! Godnatt !!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe, ja det är jävligt konstigt!?! Kanske kommer jag igen..

2011-12-04 @ 22:28:51
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0