My B-day !!

Idag hörrni är det ingen vanlig dag... för det är ju MIN födelsedag :D
Hurra Hurra Hurra Hurra för mig på 20 års dagen ;)

Dagen började med att jag fick Tigi "dumb blonde" schampoo set av Jocke och mina underbara barn! Sen städade jag en sväng tills Linda och Ellie dök upp! Tack för en toppen fm härliga ni!
Sen till Bvc och efter det hem till mamma på middag som syrran och hon fixat.. åååh vad jag älskar dom <3 Fick presentkort och duschkräm av dom!! Så nu ska jag shoppa kläder ;)

Hem sen och då kom Luzia med familj och fikade <3 puss

Nu vill jag gå och krypa under täcket, heelt slut :D

Kyss alla vänner och dask till ovännerna!


Kommentarer
Postat av: Therese

Mysigt! Grattis här med! :)

2011-08-23 @ 22:21:46
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS SNYGGING =)

2011-08-24 @ 09:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0