LEDIG!

Så skönta att få a ledig 3 dagar!!!
Började dagen med lite städning här hemma, skönt att glida runt och fixa lite.. det luktar GOTT och allt är iordning!
Jag gillart!

Syster Sandra kommer hit på middag ikväll, tror jag ska bjuda på stek och potatis, jag det blir nog det!!;P

Behöver få tag på "roskuddar" någon som vet nån billig nätsida? "olson och jensen" typ...??

Har hittat ett skåp jag vill köpa, hoppas kunna hämta det i helgen men det här vädret och utan vinterdäck..hmmm!!

Vad ska ni hitta på i helgen??


Kommentarer
Postat av: Therese

Hur ser kuddarna ut? Runda?



Jag ska jobba hela långa helgen...ZzzZzz.

Ha så mysigt!



2010-10-22 @ 12:06:11
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0