ÄNTLIGEN!!!!!!!

Sådär..nu har mitt internet ÄNTLIGEN kommit igång, eftersom att vi va på Bali så skickade posten tillbaka vårat modem..

Igår hade vi kalas för Char-lee som fyllde 2 år den 21 maj!!! Min STOOORA tjej, tänk va tiden går fort,känns som om dt var igår jag låg med benen högt i  skyn och kämpade för brinnande livet för att få ut henne, nu pratar hon,bestämmer själv och säger emot....Min älskade Char-lee!!

Bilder på kalaset lägger jag ut ikväll när Jocke kommer hem, dom finns nämligen i hans mob..Jag hade ju häcken full kan man ju säga, mer kaffe, fiskedam ... ja ni vet!! Puuuhh barnkalas är stressigt!!!
C har feber och gon är SNORIG!!! Typiskt, det måste vara det här klimatet!! Så fort man landar i detta land blir man attackerad av baciller...

snart ska jag bildbomba med bilder från Bali;)

Kommentarer
Postat av: Elle

FINALLY!!!

2010-05-31 @ 14:59:25
Postat av: Veronica

Stooora tjejen juh! Tänk va tiden går fort den 15 blir tindra 1 år!!!!! Vilka underbara bilder! Ser underbart ut!

2010-05-31 @ 20:05:12
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0