Mmmmm DOLME;)

Det här är INTE rättvist!!! Eller är det kanske meningen att jag ska ha ont i munnen och inte kunna äta något??? *ok, jag kan äta men inte som vanligt!!:D, eller...*

Det kan man ju undra!.. ska ju till Bali om 18 dagar*lalalalalallalalallala*

Lääääängtar till Fredag, då kommer ju min härliga släkt från Jakan med ARABISK mat!!!! MMMMMMMM.. *dregglar från den äckliga munnen*
Dolmar, har ni smakat dom underbara skapelserna?.. Kan vara min favvo rätt i världen!
Ja, jag tackar ju inte nej till nått*förutom blodpudding och pölsa* det är bara för nasty!
O kanske gräshoppor och maskar, o ögon... o hjärna! Fast det är ju i sverige vi bor o här äter vi ju inte sånt, eller?
Förutom min pappa som snaskade maskar när han va liten... Pappa va tänkte du på? :D



Kommentarer
Postat av: Therese

Det ska du få!:) Det roliga kommer ju sen.. inredningen!!

2010-03-30 @ 21:06:16
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0