Luktar firre..?

Oh YES, åkte iväg på cirkelfys och det va helt jävla toppen! Låter nördigt men det va fakiskt piss jobbigt, och jag kände mig som ett pucko vid 1 station, vinglade på knäna och va helt kass... Hhahahahahha men det va asa skoj!

Nu ska jag proppa i mig ägg och kaviar och sen pussa på jocke med smarrig andedräkt ;)
Kanske lite jordgubbs te fräschar upp?

Planerar hårfärgningmed Bella, det stackarn som har så lite att göra;) Men hon är optimistisk om att hinna med mig...*puss till dig*

God natt!



 

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

imorgon ska vi hämta vagnen så det ska bli kul. Missa inte imorgon när vi ska knäppa lite kort tillsammans med sambon och med vagnen :) man måste ju börja vänja sig nu innan förlossningen. :)

2010-03-16 @ 23:26:59
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0