Holiday!!??

Varför har jag inte bloggat??.. skulle kunna skylla på vad som helst men jag har helt enkelt haft bloggtorka:)
Men idag känns det bättre!!

Char-lee är för kul, hon tar upp pekfingret och säger- Nu lalli *char-lee* vet..!!!
Då frågar jag vad hon vet??.. - Hmmmm.. säger hon och försöker hitta på nått hehehehehehe:D

Igår på dagis när fröken sa att alla skulle hjälpa till att städa ställde hon sig med armarna i kors och sa ALLDIG!!..
Undrar vart hon får allt ifrån??..

Idag är det 25 dagar kvar tills vi drar till Bali... Hoppas jag får semester bara, hehehehe... Liiiiite dåligt med vikarier!!! Nån som vill ha jobb??? ;)

Nu en skön dusch och sen till jobbet!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: *Saluki

Min Lilla Stjärna, Hon är för Underbar* Tricket är att veta vad man vill göra/inte göra redan tidigt i livet. Det gör hon tydligen.... *Skratt

2010-03-24 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0