Härliga Sommar tid!

WWWWIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!
Så KUUUUL i lördags, först middag hemma hos Sandra och sen Norrtälje och teatern, HELT "rätt" ålder på alla där och ett jävla draaaag!
En kväll som jag kommer att leva på lääänge!

O som vanligt nu mer*när jag blivit vuxen;)* blir jag inte bakis, vaknade 9.30 och va pigg, åkte till Willys och storhandlade! Perfekt!

C fick pengar i sin plånbok som hon åkte karusell för, och så blev det ju ett och annat tuggumi från automaten förstås :D

Idag jobbade jag 2 timmar o åkte sen hem igen, C är inte pigg... Hostar och va igår inte riktigt dålig i magen men nästan, feees och det luktade bara fööööör äckligt! *ryyyser*
Undrar om jag ska chansa på att hon är pigg imorgon och jobba eller inte?
Btw går det VINTERKRÄKSJUKA på dagis!!*NOOOOOO*

Försöker ladda in bilder från lördagen men det verkar inte gå...

pööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0