Girls night out!

Idag är dagen då jag ska parta!
Hur mår lilla Linda idag då? - blääääää..men vad ska jag göra, det är bara att ta sig i kragen och stoppa in allt i tubklänningen! *inte för att klänningen har någon krage men:D*

Jocke och Char-lee spelar fotboll för fullt nu, hon är sååååå jäkla grym på det, träffar bollen på rullande! Det ni!

Jag ska fixa huvudrätten idag och det blir en varm grekisk sallad med kyckling, Nattiz skulle göra naggande goda smördegs knytten med fetaost och mynta.
Sandra gör en Gino till efterätt och Jajja ordnar tilltuggen!

Hoppas att jag efter att ha satt på mig en HEL del smink och fransar får liiite bättre färg, ser ut som ett spöke ungerfär! Vit med härligt svarta ringar tunt ögonen.... Jocke behöver inte va orolig för att jag ska få ragg iaf :D

Vad ska ni göra idag?

Bilder från igår!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, visst. Kom så gifter vi oss!;)

Att ha stökigt/smutsigt är inte min grejj, mår seriöst super dåligt då! Och får ingen ro i kroppen..



Hoppas du får skoj ikväll!

2010-02-27 @ 11:44:37
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0