En BLOTTARE!

Hur kul kväll som helst, förutom att jag blev utsatt för en blottare...Japp en äcklig jävla BLOTTARE! Det va när vi skulle gå på toa på centralen som jag gick förbi en öppen toadörr..därinne stod det ett äckel med pitten i vädret!
jag smällde igen dörren och gick vidare, helt utan att igentligen tänka!
Sen hörde jag en annan tjej säga att hon såg en naken kille med stånd, hmmm det gjorde jag oxå..Hhahahhahah då förstod jag lixom! Fatta hur härdad man är när man iskallt smäller igen dörren.. snopen han måste ha blivit då:D
Och NEJ jag får inga framtida men för en sådan händelse... har varit med om VÄRRE saker än att se en pillesnopp;)
Vad får folk ut av att visa snasen igentligen?????
Blääääääää!

Dansade så tårna svullnade upp, hade sjukt onT när det va dags för hemgång!
Hells kitchen och sturehof hann vi med, träffade sköna människor ..
Kan ärligt säga att jag va ganska slirig på sturehof , tänkte nästan på hemgång när jag började dricka vatten... efter en stund så stod jag och hoppade på hells:D Pigg som en lärka;P

Kan berätta att jag INTE blev friskare av att festa..men det va värt det! Jag hostar och är suppsvälld, förskylning är ett konstaterande!

Fan tjejer, ni e BÄST!

party outfiten!No way...!!Jajja och dogge doggelito!Hittade ett par snygga naglar! Ilike!sååå jävla slirig!


Kommentarer
Postat av: enda

Tyckte du skrev LITE blarig... Ser halvt drogad ut på uteserveringen..;) Haha, kul att du hade sköj! Fin klänning!

2010-02-28 @ 16:26:58
Postat av: Therese

Ursch. Har aldrig stött på en blottare men fy va rädd jag skulle bli om jag gjorde det!



Vilken matchning du kirrade! Liiiila!:) Fint!

2010-02-28 @ 16:38:45
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: natti

Tack tjejer för en hel kul och galen kväll, =)

2010-02-28 @ 18:57:25
Postat av: Anonym

En bukett av vackra flickor,,, och de flesta E våra!! Eller hur Jana! :)

2010-02-28 @ 19:02:49
Postat av: Saluki

Hade Så Himla Kul, Tack För En GRYM Kväll LadieS!!

2010-03-01 @ 10:15:48
Postat av: Jajjis

Hahaha roliga bilder,, Tack för en fin Kväll me er tjejor! Much love

2010-03-01 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0