Cube Manet!

Sitter och dricker mitt älskade morgon kaffe, sista lediga dagen*innan helgen;)*..Idag är det jag och Char-lee som ska till Lovisa*love* och hälsa på!
Hon har har blivit sambo:D

Det blev jympa igår, nja baspass är inte riktigt min grej... Men jag fick röra mig lite iaf! *e liite vassare än så;)*

Läste i Aftonbladet i måndags om Cub manets... PÄÄÄLLLP! Dom dödar en på fläcken, och nu när jag fått barn är jag så ångestladdad för allt!!!! Man ser ju inte dom små..ibland stora mördarmaskinerna heller...
Men jag hoppas att eftersom att Bali där det är väldigt strömt... kanske dom inte kommer fram..*kom igen nu, lite positiv feedback*

Det är nu dax för mig och Char-lee att ta ett lååångt varmt bubbelbad ! * i en manetfri zon:D*

på återseende!

Love


Kommentarer
Postat av: enda

Jag håller med.. Så j-a läskigt, hade precis hämtat mig efter att en 10 årig tjej kolade av för ngt år sen på SAMMA STRAND som vi ska till!!! Å nu en mama.. Så j-a tragiskt!! Som jag skrev på FBstatusen, blir mkt poolbad...;( men man blir ju mer grillad av saltvatten.. duschflaska pling!!;)

2010-02-04 @ 09:48:59
Postat av: Therese

Läbbigt som fan med maneter! Ja, som linda skriver ska hon till den stranden där den lilla flickan dog.. där var jag precis efteråt. Läbbigt. Såg en stor jävel på stranden som jag först trodde var en soppåse som hade smält..galet stor!

2010-02-04 @ 12:23:13
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0