IKEA!

Imorse kom Sandra skrotandes med Daisie, det är hennes hund. Jag va som vanligt rastlös och ville shoppa.. som tur va kom jag på att jag inte har några advents stjärnor till nya utbyggnaden:D.. föreslog IKEA och vi kom snabbt iväg!.. Char-Lee, Sandra och Jag..

Ringde hem till Mamma hon lät VÄLDIGT sjuk.. svinis??.. vad vet vi.. Sjöng enligt tradition för Zammie som fyller år idag, han lät lagom road över det!

Väl på IKEA åt vi lunch och tog oss i snigelfart runt, när vi kom till den efterlängtade JUL avdelningen så hittar jag inga adventstjärnor!! VART E DOM???... Nopp, dom har inga, besviken över att det är Söndag och över att jag inte kommer att få tag i några stjärnor idag susar vi tillbaks till Rimbo. Mamma är nu så sjuk att vi avbokar Bamboocity och handlar tårtgrejor på ICA istället!  Sandra fixar med tårtan och vi firar Zammie där.Theee cake:DBror ZammieTårtmonstret:D










WIIIIIIII... Idag revs väggen!! Huset känns SÅÅÅÅ mycket större! GLAAAAD  e jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stekarzampa hahahaha

2009-11-30 @ 17:15:05
Postat av: Nattiz

vilken rolig och fin blogg du har. fiiina bilder

2009-12-02 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0