hUseT.. med stort T!

Vårat lilla lilla hus ska bli större.. "vi".. JA , jag hjälper oxå till.. har för tusan kvar färg i håret sen i sommras när jag målade nästan all panel och "takfötterna" ni ser jag kan ju t.o.m namnet;)..

Mamma sa till mig när det typ hängde färgklumpar i mitt hår att ta på mig en sjal..hmmm varför i he...te kom jag inte på det själv?

Jocke min kära sambo tvingar mig till det mesta.. igår försökte han få mig att skruva gips.. men jag fick snart sluta när hela jäkla huset vibrerade!! Han undrar hur jag lyckades med det:) Jag slapp ju iaf skruva nå mer!

bLIR VITT VITT VITT hemma hos oss, har eftersom att jag lätt blir HELT besatt av allt jag tar mig för kommit fram till Shabby chic stilen.. den E GRYM!.. Så nu är det bara det som gäller.. Har ett vardagsrumsbord som jag ska göra om, håller på med slipningen.. får inte slipa inne.. Det klagas på damm:S *ehhhh såklart det blir dammigt*

Badrummet gjorde "vi" om när vi köpte huset det blev AS bra, det är nu det största rummet i
huset!.. *OBS.. snart ett minne blott* 

 


Kommentarer
Postat av: //S

*Haha alltid kul att spana in dina inlägg Gumman ,Keep Up The Good Work!!

2009-12-03 @ 08:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0