Fryyyser!

Sitter och huttrar, har just diskat och Underbara Char-Lee har somnat. Tittar på bilder från Thailandsresan Nov-Dec -07.. Försöker få tag i Bella som är min lilla "blogg musa".. men hon svarar inte, kanske e hon less på "gamla blonda Linda" som inte kan någonting..:D
Behöver få veta hur jag lägger in en film.. tänkte visa lite av mina 3 dagar i "Bigbrother" huset. Men bjuder på lite solbilder ist. NJUT.. o skratta inte åt mig.. va faktiskt GRAVID.. SÅ DET SÅ!.. Kände Char-Lee sparka för 1:a gången på färjan från Koh lanta.På väg till Koh Lantammm gott med drinkar UTAN alkohol.. eller??!!??Bjuder på en minibild av den här:P ser ju för faaan ut som en KO!här e jag o Bella prutgalna..:D


Kommentarer
Postat av: Izabella

haha jaha åh,, msn.. så fixar vi filmen!!! :)

2009-11-26 @ 22:37:24
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh va söt liten mage! Kirra bb filmen nu!

2009-12-03 @ 21:17:26
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0