And the winner is...

ME ofcourse:D.. Kista centrum blev det, Sandra, Char-Lee, Mamma och Jag. En mellan Sushi smaskade jag i mig, och Char-Lee fick ett happymeal, men hon ville hellre smaka av sandras och mammas mat!

O vilken tuur vi hade.. det va 25 års jubileum :D Både jag och sandra fyndade skor från Scorett.. jag stövletter och Sandra stövlar. Hittade oxå "lack" tajts på Gina som jag lääängtat efter.

Imorgon fyller min Lillebror Zammie 14 år, då ska vi till bamboocity i stan och vräka i oss mongolisk buffe:P.. och sushi IGEN!! Har "sushi cravings" utan att vara gravid hehheheheh..

Nu sitter jag i soffan och dricker JulmUst!! mMmmm.. Gott! Jocke är hos Roger och har Pokerkväll, undrar om han hittar dörren;)

Bild på mina fynd..

Och en bild på min UNDERBARA dotter!Underbara Char-lee

Nu ska jag titta lite på tv o sen hoppa i säng! SO loNG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja dom är riktigt snygga.... men de där centrumet hoppar jag över nästa gång....bläää. O lilla solstrålen är sötast i världen....puss från mormor

2009-11-29 @ 09:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0