JuleN ÄR nu AVKLARAD!

I onsdags hade varken Jag mamma eller Sandra*familjen I sista sekunden* handlat klart inför julen.. jag hade ju inte ens börjat!!!..Char-lee som är van att dras runt på i affärer hängde med snällt! När vi handlat klart i sista affären*WILLYS* och stod på parkeringen så gick det förbi ett gäng gubbar varav den ena inte kunde sluta titta på min bil!.. Den va baktung och KNÖKFULL!.. han höll på att tappa hakan..*hur kuul som helst*. . så blir det när 3 kvinnor och en prinsessa handlar*..  Va hemma halv 10 på kvällen och började då med allt va som då skall göras, grilljera skinka, koka pepparkakskola*mmm gott va d* och städa hus och slå in julklappar. Känner att jag MÅSTE bli bättre på att planera, eller det är nog inte planeringen det är fel på utan att göra det som ska göras:D

Julafton*bjällerklang bjällerklang* , hade inte hunnit med att klä granen så det fick Zammie göra.. låtsade som om det va så d skulle gå till:D.. Allt va helt underbart med good mat och fiiina julklappar, Char-lee som väntat på tomten hela dagen höll på att "DÖ" när han kom.. störttjurade och darrade.. men bara nån minut tills hon fick julklappar.. hehehehehe.. sen blev dom bästisar!

Måste skryta lite över mina fantastiska julklappar, Jocke hade köpt örhängen och halsband *Design Laila Bagge* såååå jädra snygga och ett par mumsig skor!
AV mamma fick jag bla ett skitsnyggt fat och av Sandra och Jon tvål, duschkräm och glittersten från LUSH..*doftar ljuvligt*

Juldagen, va kanon.. vi åt drack och sjöng SINGSTAR.. jag som som vanligt är BÄST.. Va BÄST och vann även då;) *liiite lagom kaxig*
Love in sin söta tomtedräkt rockade!
Dagen efter va sådär skojig, Char-lee sov över hos mamma och vi fick sovmorgon.. NICE.. men som jag sagt förut så tror jag att jag är ALLERGISK mot alkohol!.. buuuhhhuuu va jag mådde som en pissråtta..Börjar känna mig jävligt GAMMAL OXÅ.. känns som att alla som är ute och festar är 18.. vart har alla i min åldersgrupp tagit vägen? känns som att erbjudandet från OKÅ inte låter såååå bad ändå.. ska verkligen testa det nästa gång..!!!

Idag har min pappa och mina syskon varit här och ätit julbord, Pappa hade köpt lotter till oss och gissa om jag vann...JAPP 500 kronor WIIIIIIIIII!

Char-lee har fått en massa julklappar:D orkar verkligen inte räkna upp allt;)

Nu sitter jag framför en sprakande eld och känner att Jag och Jocke ¨är VÄRDA att släng oss i soffan och njuta av vårat underbara HUS!
Sandra och Char-lee på MC donalds dagen innan julaftonkramar tomtenLove och jag sandra och sofiChar-lee GLAD över sin fin julklapp från morfarChar-lee och morfarSnygga skorna , smyckena och fatet!


Kommentarer
Postat av: Saluki

Vilken Toppen JUL Vi Har Haft.. Tack För Allt!!

2009-12-27 @ 22:05:37
Postat av: enda

Fan Linda jag blir svettig när jag hör din planering.. MEN samtidigt är det ju du i ett nötskal på ngt vis <3.

Så du fick julklapp av Sandra ändå, ni som inte skulle.. haha

Allergi tror jag stenhårt på.. kör på det ett tag till du.. haha

2009-12-27 @ 22:37:29
Postat av: Veronica

Åh härlig planering Linda;) Att du inte får hjärtstopp alltså:) Å nu fattar ja äntligen vem Jon är!!!! MIn kille känner honom från jobbet, och han snacka om att JOn bodde i rimbo och då måste de ju vara din syrras JOn alltså:) RörJon:) haha Och du, ja e sjukt avis på halsbandet!!!! Ja har önskat mig en ring i kollektionen Laila Bagge, assnygga! dreggel

2009-12-28 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0