Love Måndagar!

En sån förbannat bra vårdag!!! Solen har stekt och vi har gått lör på löven som härjat ÖVERALLT på tomten, Sandra har tvättat bilen *men hon glömde min...?*

Char-lee har dock haft rännskita *Diarre*.. men vad gör det???... *hade vi kommit fram till Bali hade vi trott att det varit maten, men nu är vi ju i sverige..om jag är bitter?? Nääääää...*

Imorgon kan vi ÄNTLIGEN få tag i Odenresor, jag hoppas och tror att vi får omboka resan!!
LÄÄÄNGTAR, vill ju veta blir TOKIG på att vänta!

Mamma berättade om en ö som sjönk utanför Island för ett antal år sen.. *måste medge att jag önskat att samma sak ska hända igen...FY mig!!!!*

Vi spelade Bingolotto idag igen..inte ens en ny lott fick vi! Det va väll själva fan....

Vill att det ska bli MÅNDAG nu!!!!!!!!!!!!
Får krupp på att vänta.

Sööööv gött!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0