Solen ropar mitt namn

Alltså, jag är ju inte den skrytiga typen.. Men min röv får plats i 36:or right now. 

Beställde även jeans i 29 som är för stora, efter som att ni säkert funderat på det och inte vågar fråga så berättar jag det för er, man är ju en vänlig själ.. Naturligt snäll och ödmjuk också för den delen.

Jag är så jävla redo och taggad för Argentina nu också, solen skickade ett meddelande att han längtar efter mig. Jag vet att solen är en hane för att han brukar steka på mig och det låter jag bara hanar göra. Han sa också att ölen står på kylning. Jag längtar efter dom!

Nu vill jag berätta om en sak. Jag har haft (har) skrivkramp... Det är därför journalistiken inte fungerar atm.

Puss❤️



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du för att få en rumpa som platsar i 36or?😯

2016-01-16 @ 22:24:53
Postat av: Therese Eklund

Hur gör du för att få en rumpa som platsar i 36or?😯

Svar: Ibland bantar jag, ibland vräker jag i mig.. Annars inget särskilt 😂
Handla först, tänk sen = Linda

2016-01-16 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0