Pilla näsan eller vad som helst!

Det är fredagskväll och jag har lagt terroristen. När man är mammaledig som jag är, så blir alla dagar nästan lika. Jag tänker inte lyxa till det med något extra gott idag, för jag måste försöka att hålla mitt eget löfte. Låt fettet brinna!

Innan jag fick barn så uppskattade jag inte tiden ensam. Men det gör jag nu. Det är så skönt att skrota runt och få göra precis det man vill.. Typ, jag måste ju städa nu och det är ju inte riktigt det jag hade velat gjort just nu men ändå. Jag kan sitta och bajsa hur länge jag vill, eller blogga eller peta mig i näsan utan att någon stör mig och sen städa. Det älskar jag!

Ha en fin kväll❤️



Kommentarer
Postat av: Ditt STÖRSTA fan..; )

Tja Princess;)!Nötter e ju gott om man vill ha lite gott.Nyttiga fetter o mättande prot bla!Men inte för Mkt,kan t.o.m hjälpa till m förbränningen.Färska ekogrönisar e mumma d med.Klart att du fixar det.Du fixar ALLT bara du vill.Bort m så mkt kolhydrater som möjligt,men allt d där vet du.Sikta på kondisen,powerwalks MINST 30min åtminstone varannan dag,lägg in 3x15 utfallssteg.Armhävningar,situps,upphopp osv kan du göra hemma.Behöver inte kasta bort tid o deg på gym.

2016-01-08 @ 20:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0