Jul igen

Inte en enda uringning behövdes idag. Fick en tillsägelse om att bromsskivorna fram måste bytas snarast och sen en grön stämpel på goffen.

Konstigt att man alltid är nervös innan en besiktning. Och idag var det ju inte så kul när bilen var skitig heller. Men allt går.

Jag, donator 2 och alla barnen har idag varit i Täby C. Imorgon ska vi ha en mini jul här hemma för att min svägerska och hennes dotter inte befann sig på svensk mark när juletiden infann sig. Prinskorv, köttbullar, Jansson och rödbetssallad ska vi mumsa. 

Jag hade en tanke om att lush skulle ha en massa kul på rea.. Det var tomt och dom får inte påfyllning förr än den 13/1. Dåligt!

Nu sitter jag, Sandra och mina stora barn i soffan. Imorgon ska min syster åka tillbaka till ön igen. Jag gråter inombords, men får vara glad över att ha fått ha henne i över två veckor.❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0