Baby shower och vin

Den här helgen har varit fylld av umgänge och vin. Speciellt vinet ställde till det för mig igår. Men man får skylla sig själv när man ligger över toastolen och hånglar.

En av mina bästa vänner ska klämma ut en liten prinsessa snart och vi överraskade henne med en baby shower. Jag som var ansvarig för bakverken slet som en gris för att allt skulle bli så fint och gott som möjligt. Jag är verkligen nördig när det gäller och ger gärnet. 

Efter showern var jag kvar hos min kamrat Luzia och dom skulle ut och äta. Jag blev något av en snigel på ögat och hängde med dom. Två flarror vin och en massa annan god dryck slank ner. Väldigt trevligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0