2016

Det lilla barnet förstod inte att det är ett nytt år och att han från och med nu ska sköta sig. Han vill fortfarande gnälla och vakna tidigt.

Gårdagen var helt perfekt och nu är det dags att fundera på hur livet ska vara. 

Vad vill jag få ut av mitt liv och vad är det som är viktigt? 

Vad är bäst för mina barn?

Jag kan ju inte bo hos min bror hela livet , speciellt inte när jag vet att så snart vi kommer hem idag kommer jag att behöva sanera placet efter dom. Det är inget kul.

Så snart Zion blir 1 år måste jag börja jobba så mycket jag kan så ekonomin blir bättre. Man är ju inte särskilt kaxig med mammapengen, just sayin'

Jag gav inga löften igår för jag vet att löften är till för att brytas. Jag ska kämpa på som vanligt med livet och hoppas att 2016 blir ett år att minnas. På ett positivt sätt utan separationer och tajkonboende.

Fick jag önska skulle jag vilja vinna på lotto så jag och mina barn kunde bygga oss ett hus. Jag kommer nog att vinna på lotto, så det är dax att börja tänka på hur huset ska se ut. Det är min tur nu!

Hoppas ni haft ett bra slut och en fin början på det nya året.

God morgon❤️



Kommentarer
Postat av: Sandra

Man måste ibland vika av vägen för att komma in på rätt väg i livet, vänta och se. . Du hamnar rätt, det gör du alltid och något jag beundrar dig för.
Du är fantastisk

Svar: Tack Sandra ❤️
Handla först, tänk sen = Linda

2016-01-02 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0