Bara jag som återuppstått!

Saker jag gjort sen jag bloggade sist:

*lyssnat på Justin Beibers nya låt - love yourself, typ 10000000 gånger. Så fort jag här en låt jag gillar så tar jag den på repeet och dör varje gång. Om jag lär mig texten? Nej, jag verkar ju inte vara någon text person.. Har så jävla dåligt minne.

*Bantat ungefär varannan dag. Tror på variation.. För dålig karaktär är det fan inte!

* Petat ur hårda snorkråkor ur Pions näsa. Han gapar och skriker och jag kniper tag i kråkorna och försöker utrota dom. Tror att han måste ha en överproduktion alltså. Men det är väldigt kul att dra ut dom, man blir nästan manisk.


* Färgat mitt hår. Vet ni att jag är så sjukt gråhårig.. Jävla silver räv man är alltså. Blir det mer så kommer jag vara naturligt poppig med mitt gråa hår, slipper färga då. Kommer glänsa som en silversked!

* Fått ont bakom ögonen. Ungen sover så dåligt och mina ögon värker. Ska jag behöva se ut som en jävla panda i tv? Det är orättvist..

* Inte tränat en enda gång. Tror att min kropp kommer att glänsa till och ge mig styrkan jag behöver i tävlingen. Vet att min kära syster är i bra form så hon får flexa för båda.

* Haft barnvecka så dom stora barnen har varit hos mig. Vi har haft det så bra. Char är på hugget och försöker få igång mig men jag har skaffat en ny teknik. Jag säger åt henne lugnt att hon kan lägga av att bråka på dirren för jag tänker inte bråka. Då slutar hon pronto. Donator 1 hade lite problems förra veckan och ringde mig med Char gråtandes. Hon ville minsann inte ha dom fula kläderna med fjärilar och Kitty som pappan erbjöd och han vägrade ge sig. Gråtande till skolan som värsta dramaqueen gjorde hon entré. Pappor är inte så bra på kläder och han tror nog att hon är två år fortfarande stackarn.

Ni ser, det hade ju inte varit så kul att blogga om.

Idag ska jag ringa min bror och be om barnvakt i 30 min. Jag ska sola! Jag tänker att när man är brun så ser man ju fräschare ut. Jag och mina påsar behöver det. Och då pratar jag inte om påsarna under halsen, fast dom blir också snyggare då förstås.

God morgon❤️



Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra form, vem jag?! får träningsvärk bara jag går och vaxar mig. . men det låter ju bra

2016-02-08 @ 22:55:39
Postat av: Fanny

Haha, älskar dina inlägg! Skrattar lika mycket varje gång. Humor har du systra!

2016-02-11 @ 23:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0