Tv som den var förr

Jag avskyr att man inte kan titta på tv som man kunde förr längre. Blir tokig av att hålla på med Apple hit och data dit.. Nej nu måste man bli premiumkund för annars kan man bara lukta på programmet. 

Jag vill ha en vanlig dosa och en vanlig tv, får krupp på det här.

Har ni också så hemma hos er?

När det kommer till tv så var det fanimej bättre förr!

Nu ska jag väll inte börja dagen med att gnälla tänker ni, och det är helt rätt.

Tar en kopp kaffe istället och fokuserar på allt kul som ska hända idag.

Min ena bror fyller 20 imorgon och vi ska fira honom idag. Min mamma har gjort smörgåstårta som jag ska försöka ta det lilla lugna med så jag kommer i klänningen jag ska ha ikväll. För jag ska nämligen åka in och träffa några kompisar i stan. Det kan ju bli huuur kul som helst. Bara jag kommer i det jag ska ha på mig så jag slipper sopsäcken. Den är ju inte så smickrande, fast den är ju regntät förstås..

Tog den snyggaste bilden på Zion nyss. Jag måste nästan bli proffsfotograf. Eller hur? Bara kolla på den⬇️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0