Tänk er en äggröra..

Nu tänkte jag på min systers begäran, börja blogga igen! ( hon har emigrerat till Malta och tjänar nu pengar på att sälja sin kropp till den som vill ha na')

Ni som följt mig innan och som inte känner mig kan nog inte förstå hur mitt liv ser ut just nu..

Jag ska börja med en sak i taget för att ni inte ska göra i brallan, för det har hänt ett och annat vill jag lova.

Om ni undrar vem det är bakom koppen, så kan ni vara lugna.. Det är bara JAG i ny hårfärg, ny päls på brunögat och några kilo tyngre.. Till det återkommer jag imorgon.
Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså. Du är för sjuk 😂

2015-11-09 @ 21:25:53
Postat av: Sandra

Äntligen! Ser fram emot att följa er varje dag. . uppenbarligen på min rast (!) den unika humorn går i familjen.

2015-11-09 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0