Täby C

Donator 1 misslyckades med shoppingen fick jag reda på imorse. Försöka få tag i en människa som låtsassover är inte så lätt.. Det vet man ju av egna erfarenheter..

Jag, Char och pion fick oss en utflykt till Täby. Char har velat ta hål i öronen i flera år, oklart om det är jag som påverkat henne eller om det är en egen ide låter vi vara osagt.

Först fick hon klippa sig, vi börjademed det enklaste. Sen gick vi in i ett rum och hon fick välja smycken. Dom prepade pickorna och char ville då banga. Hon fick dom berömda "kalla fötterna".

Så här lät det, vi viskade; 
 Char - Mamma jag vill inte.
Jag - vi kan inte gå härifrån nu, man får inte det.
Char- maaaamma jag vågar inte!
Jag - men snälla, det är ju som att få ett myggbett typ. Nu provar vi 1 iaf. Man kan inte strunta i saker för att man blir rädd.


Pistoltjejen kommer fram med två pistoler och Char svimmar nästan. Hon förklarar att dom ska rita först sen köra båda på en gång.
Char ser chockad ut när dom sätter pickorna mot snibbarna och nyper sig i armen. 
Ett "poff" och några tårar av både glädje och skräck trillade ner för hennes kinder.


Men det blev visst den bästa och värsta dagen i hennes liv.

Godnatt❤️







Kommentarer
Postat av: Therese Eklund

Men så fint! Längtar tills de är Leilas tur! 😍

Svar: Väldigt fint😍
Handla först, tänk sen = Linda

2015-11-24 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0