Sparkar tuppjäveln i arslet

Goooomojjon på er,

Här ligger vi inte och sover bort dagarna inte.  Vi kramar ur dygnets alla timmar för att få ut så mycket det bara går av dagen (och natten tydligen)

När zion, alias terroristen vaknar vid 4-5 på morgonen (läs natten) så brukar jag swisha igång tvn och använda mig av Babblarna en stund, är ni i chocktillstånd för att jag använder mig av det en stund så är ni välkomna att flytta in och ta över skötseln här på dirren. 
Babblarna är så jävla bra, då sitter han still en stund och tittar.. Han kan ju inte gå annars (haha) men han är en rastlös typ som vill att man ska traska runt med honom så han får se allt. Nyfikenhet är ju bra förstås men jag gillar att ta det lugnt över en kopp kaffe på morgonen (läs natten) och låta mina ögonlock släppa från ögat så jag kan titta igen.  

Med dom andra barnen visste jag inte att det existerade några babblar så på den tiden använde jag mig av gummiklubban(?!) 

För att återknyta till rubriken; när jag och min kompis Marie besökte Tobago förra året i december, bodde vi i en liten fiskeby. Vi vaknade varje morgon av en tupp som gormade preciiiiis utanför vår veranda, faktum var att han stod på verandan och gal. Hahaha, skön snubbe det där. Undrar om han lever idag eller om någon annan gäst nackat honom eller sparkat honom i arslet(?)

Nu är vi iaf vakna och idag ska jag jobba ett par timmar.

När kaffet bildar ett hjärta ( för visst ser ni det?) så känner jag att det blir en extra trevlig dag..


   


Tuppen himself
  
 
It's just me, a coconut and a baby belly ❤️ chillin on the beach ( kolla benen, celluliterna attackerade dom på riktigt.. Grose!)






Kommentarer
Postat av: Annika

❤️🐔

2015-11-12 @ 07:43:03
Postat av: Annika

❤️🐔

2015-11-12 @ 07:43:04
Postat av: Anonym

😂

2015-11-12 @ 22:26:22
Postat av: Anonym

😂

2015-11-12 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0