Snoppen & Snippan

Nyss när jag lyssnade på NRJ så höll man på med ett test, man testade en intimdeoderant.

Tre män drog ner brallisen för att en sen fick paketet besprutat med deon.

Nu är dom tre ute på en timmes promenad och sen ska man lukta till sig vem som inte luktar pungjuice.

Hahaha det är så sjukt jävla roligt tycker jag, älskar sjuka grejer.

Funderingen för morgonen är ;
Ska snippan och snoppen inte längre lukta firre utan blomma nu? Ska man också käka ananas för att den ska smaka gott och undvika sparris?

Använde rövvärmare i bilen nyss, Det bränner som tusan just på ena skinksidan och ena låret. Känner nu när jag sitter på bussen att jag blivit skadad. Den verkar ha gått bananas! Har musen blivit svettig så jag också behöver deo tro?

On My way to work,

Ha det❤️

http://youtu.be/8Wp9iNINHMc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0