Den där knappen ni vet!?

Känslan när man vaknar upp ur sin bubbla och inser att man åkt för långt.

Känslan som uppstår när man inser att man varit så fokuserad på det man nyss gjort att man stängt ute allt ljud och rum och att man kanske missar bussjäkeln pga det. (nackdelen med att åka kommunalt när man bor på landet)

Igår när jag var på väg hem från jobbet så fastnade jag med min syster i en chatt. Vaknade till liv när jag efter en ganska lång stund kände att allt tagit för lång tid. 

Mycket riktigt, jag hade använt min avstängningsknapp som jag skapat för att ibland stänga ute tjat och hörde helt plötsligt inte att tubgubben ropade ut min hållplats.. Vi har ju så smarriga saker att prata om jag och min syster!

(Alla har väll en sån knapp btw?)

Ingen fara på taket men det är ju helt otroligt vad man blir vimsig, när det man tror ska bli en rutinresa blir något helt annat. Fast sålänge man hittar hem tillslut är det väll ändå okej?

På väg hem nu också, idag gick jag av där jag skulle...

Hade jag tagit kort på mig själv i det ögonblicket hade jag sett ut såhär. Mest som den vänstra faktiskt..
Just sayin'



Char-lee och Zebulons Fiina pumpor❤️





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gick ju bra tillslut iaf! 😘

2015-11-14 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0