Mall of Scandinavia

Älskar fräscha centrum och älskade därför Mall of Scandinavia! Kista är för dammigt men dom har en bra foodcourt tycker jag, annars är det prutt. Täby håller rent och fint och ligger nästan ett stenkast från mig. Om man är grym på att kasta menar jag då..


Vi har haft en toppendag, fikat och pratat och shoppat lite. 

* badskum från Lush - älskar deras bubbelbitar, jag och Zion har prövat en liten bit, och idag hade vi problem med skumdoseringen.. Men mysigt var det fast jag knappt såg honom bakom allt skum...

* duschskum från Rituals, har en ny favvo doft nu. Köpte även en deo, nu när man blivit tant måste man parfymera sina hålor.

* matta från H&M, för att jag ville

* strumpor till Zion, så han slipper ha bandage runt fötterna.

* läppstift, för att jag ska gå ut imorgon och behöver vara lite snygg.

Sen blidde det inget mer förutom fika, mat och juice, den jävla juicen kostade 62:- för en juicejävel!? 

Just det, när jag sagt hej då till Anki så gick jag och böt blöja på Zion. Efter det blev jag så väldans hungrig att jag var tvungen att sätta mig och äta. För det är ju det man gör när man är hungrig. Sen satt vi och tittade på den fina fontänen en stund innan vi stack hemåt.
Nu ska jag äta igen... Inte konstigt att man är lite fluffy alltså.


Den dyra juicen och två snygga tjejer⬇️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0