Ligger här skinande ren

Idag när jag stod och sminkade mig så såg jag att jag har synliga muskler på ryggen, trodde inte det var möjligt eftersom att jag är lite "fluffy" just nu. Jävlar vilken krallig brud tänkte jag när jag såg mig själv. Lovar att ta bild när jag ser dom nästa gång så ni får se vad jag snackar om. Lova bara att inte bli avundsjuka på mig!

Nyss hemkommen efter ett cirkelfyspass och donator 2 sa till mig att skynda mig in i duschen så skulle jag få massage sen... Här ligger jag nu och väntar, skinande ren.

 Men vart är han?

Aja, den som väntar på något gott ni vet...

Undrar vad det blir för sorts massage förresten?

Sov gott❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0