Kokosoljan..

Hittade kokosolja i skafferiet och tänkte att det blir ju perfekt till mitt och Zions bad..

Hur tänkte jag?

Zion och Jag blev hala som ålar. Jag hade svårt att hålla honom i styr eftersom att han far runt som en vilde.
När bebis hittade en duschkrämsflarra blev han ännu vildare och den nästan nockade honom för att den for upp som en rekyl samtidigt som jag försökte hålla i honom.

Vi blev iaf väldigt mjuka och sköna efter badet och ingen drunknade.

Nu tar jag mig en kopp te, pratade just med Sandra och längtar tills hon kommer hit. Vi ska ha så väldans roligt hon och jag. Utan kokosolja.. Det brukar bli slirigt ändå.

God natt❤️

Förr i tiden då han låg och gnagde på sina tår..⬇️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0