Inte Findus men ändå..

Man inser att man är en dålig kattägare när katten tjatar på en tidigt på morgonen och man inser att kattmaten är slut. Slänger ut katten i tron om att hon ska vara nöjd med att käka råttor eller fladdermöss (bevittnade det en gång i somras och har men fortfarande) 
och katten försöker bryta sig in igen.

Släpper in henne och tittar i skåpen efter något kattvänligt.

Välling? Flingor? Rån? Hon gillar ju Zions rån, men jag tror inte hon vill äta 115 till frulle. Då ser jag fiskbullar i dillsås som man ändå inte kommer äta upp. Är man hungrig äter man väll allt? (Vet att hundar käkar bajs, katter äter kanske också det?)

Det måste hon ju ändå tycka om tänker jag och öppnar burken, tjat från en katt orkar man ju inte med på morgonen..

Hon blir skitglad (tror jag, katter viftar ju inte på svansen direkt) och mumsar på.

Man tager vad man haver.

Lugn och ro igen, jag och Pion kollar på babblarna och Zeb sover.

Gomojjon❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0