Hånar vädergudarna mig?

Vaknar upp och tänker, mm mm mm det här blir en toppen tisdag. Zion tog sovmorgon till 06.10 och jag sätter på kaffe. Allr känns så bra tills jag tittar på termometern. Det är ju nollgradigt ute!

Är det ett hån mot mig? Jag som nästan fått feber av att barnen inte haft vinterkläder. Nu räcker det nästan med T-shirt för tusan!

Kommer också på att jag och Zion ska på babysim.. 
Anmälde honom för att donator 2 ville gå, tittar sen på hans schema och ser att han kommer att kunna gå typ 1 gång. Det blir alltså jag som måste vala i plurret..

Vi har också missat badet 3 eller 4 gånger. Först hade bekräftelsen lagt sig i skräpkorgen, sen blev vi sjuka.. Fick återsim och då hann donator 2 inte ner. Så vi va sjuka igen helt enkelt.

Det kostar en förmögenhet och det gick inte att avboka, anmälan är bindande.

Bara att ta på sig sin lille bikini och se glad ut, måste också raka bort pälsen så jag inte ser ut som en brunbjörn..en tjock brunbjörn.

Vad använder ni för typ av swimwear?

Mina kamrater skrattade nämligen åt mig när jag berättade att jag använder en bikini med "brasiliansk" rumpa, även i badhuset. Vägrar att ta på mig ett tält när jag badar med mina barn. Man måste visa det man har på ett bra sätt känner jag. 

Hur tänker ni?

Kaffe och peppning inför valandet atm.

God jävla morgon❤️

Bjuder på em bild från ett av Zions första bad. Här i Spanien.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0