H U R R A

"Vad är det för en dag, vad är det för en dag? För det är ingen vanlig dag för det är dejt med Annika idag. Hurra hurra hurra"

Exakt så är det. Jag och Zion ska till Mall of Scandinavia och möta en kär gammal vän.

Vi ska skrota runt och hoppas att någon inte får för sig att bomba stället, samtidigt som vi ska umgås på vårt vis. Hon och jag har nämligen samma humor och brukar ha väldigt skoj. Vi har känt varandra i hundra år och vet allt om varandra.

Det är henne jag pratar med om jag har någon konstig konspirationsteori och hon är den som hjälper mig att utreda detta.

Först kaffe och sen kör vi mot Solna.

Moorning ❤️






Kommentarer
Postat av: Annika

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2015-11-27 @ 08:16:49
Postat av: Anonym

Bilden kändes ju så där för övrigt ...

Svar: Så lite så😉😘😂
Handla först, tänk sen = Linda

2015-11-27 @ 08:17:20
Postat av: Therese Eklund

Hur var Mall? Ska dit den 1/12 och julhandla.

Svar: Väldigt trevligt, fina butiker och restauranger 👍🏻
Handla först, tänk sen = Linda

2015-11-27 @ 09:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0