En grönsak

Känslan man får när man vaknar helt utan funderingar. Har jag blivit en grönsak?

Just när jag tänkt ordet grönsak poppar den första funderingen upp. Puuuuh!

När man som jag, jobbat med samma sak i över 10 år avstannar hjärnverksamheten. Utvecklingen blev obefintlig och jag kunde knappt tänka, och inte skriva heller för den delen..

Tittar tillbaka på gamla inlägg och blir på riktigt rädd för mig själv! Ska man inte kunna skriva fast man inte gått i skolan på länge? Är inte det som att gå eller cykla? Skulle jag ha glömt bort hur man går om jag inte satt mig själv i skolbänken igen? 

Jävligt läskigt det där.

Behöver alla omväxling eller är det bara en del som behöver utmana sig själva?

Nu när jag gått i skolan och både skriver och tänker så jädra bra, funderar jag på att söka till Mensa. Kan Viktoria Silverstedt så kan jag!

Om jag fick välja en grönsak att vara om det skulle bli så att jag fastnar permanent, så väljer jag purjolöken. Den är lång, smal och lagom stark. Gillar också att det är lite spretigt på toppen. Sparrisen är också snygg, men det är mer likt min syster Sandra. Toppen är så perfekt på något sätt, och jag gillar när det är lite hur som helst..

Kanelkaffe och Nyhetsmorgon just nu.

Morning to ya❤️






Kommentarer
Postat av: Anonym

Know the feeling🤔

2015-11-19 @ 15:00:04
Postat av: Therese Eklund

Men hallåå haha! Du är inte klok! Vart får du allt ifrån?

Svar: Haha😂 vet inte
Handla först, tänk sen = Linda

2015-11-19 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0