Det här med hjärterum

Oj vad det blåser ute. Ingen ide att fixa frillan. Inte för att jag brukar göra det, men ändå. Jag har inte en "bad hairday" jag har mer ett "bad hair life" brukar gå och lägga mig med blött hår och vaknar upp som ett troll. Tänker varje gång att OJ det här var ju inte bra. Nästa gång ska jag låta det torka innan, men så gör jag det igen..

Skit i mitt hår, idag tänkte jag ta med dom stora barnen till Ikea för att käka julbord. Tänkte även hänga upp julisar så det blir myspys.

Kanske köper vi en gran också om vi är riktigt crazy. Brukar pula in den i bilen och alla får sitta med taggar överallt, barnen gnäller sällan. Antar att dom är vana med en mamma som är lite hur som helst.

Så här såg det ut förra året. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Visst?

Ha en snoppen dag❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0