Nu kör vi en magsjuka..

Det står nu klart att bajskorven inte var boven i dramat, Char-lee började nämligen kräkas sekunderna efter att jag postat förra inlägget.

Jahapp, igår blev Zebbans röv invaderad och idag spyr vi visst. Undrar vad som ska hända imorgon. Känns som att det är min tur att råka ut för något, kanske får flatlöss? Super spännande alltså!

Har på något sätt fått ett stort märke på halsen, vet inte vart det kommer ifrån  dock. Antar att det är Gud eller idol-Martin som snaskat på mig.. Försök inte äta upp mig please, har sjuka barn att ta hand om.

Nu tar jag kväll, spyhinken laddas om och jag tar ett bad för att få bort alla maskar och spyor som försöker knipa sig kvar på min kropp.

Sa jag att donator 2 va här idag förresten..?

God natt❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0