Tjejdag + bihang

Någon verkar ha ätit upp min laddare så min lur är helt död. Hur kan man tappa bort en livlina undrar jag, det är ju helt otroligt. Händer det bara mig eller undrar jag?

Man blir ju totalt handikappad när man inte ens kan ringa till dagis och säga att barnet vill gå idag. Tur facebook finns så man kan nå omvärlden och även tur att donator 2 finns som en räddande ängel.

Ropade även högt på fejan och snälla Alexandra såg mitt rop på hjälp och lånar ut sin extra sålänge, så snart är jag back in business igen. T A C K!

Idag ska alltså Zeb gå på dagis, jag och Char ska ha en tjejdag bortsett från ett mindre bihang - Zion. Vi ska handla lite, fika och äta en god lunch. Och förhoppningsvis prata en massa om nu inte terroristen bestämmer sig för att prata högst.

När vi sen hämtar Zeb ska vi köpa G R A N E N.

Tror ni jag får in den med alla barn i bilen nu när jag har 3 ungar? spännande det där.

God morgon och på återseende <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0